Get to know me

Lifestyle fotograaf

met een passie voor liefdevolle beelden

Hi, leuk dat je een kijkje neemt op mijn website!

Dit ben ik, Bianca. Ik woon in Koudekerk a/d Rijn, een dorpje naast Leiden. Samen met mijn vriend Niels en onze kinderen Semm en Boaz.

Naast mijn baan in het onderwijs geniet ik enorm van fotografie. Al zolang ik mij kan herinneren ben ik in de weer met een fotocamera. Sinds de geboorte van mijn kinderen kwam ik er nog meer achter hoe graag ik mooie momenten vast wil leggen. Blijvende herinneringen. Niet alleen van mijn eigen gezin, maar ook voor die van jou.

Ik heb mij door de jaren heen steeds meer ontwikkeld, workshops gevolgd bij andere fotografen en vooral mijzelf afgevraagd wat ik nou echt zou willen.
Mijn grote liefde heb ik dan wel gevonden tijdens het fotograferen van een prachtige zwangere buik, een pasgeboren kindje en gezinnetjes.

Ik zorg ervoor dat jullie tijdens een fotoshoot op jullie gemak zijn zonder dat er geposeerd moet worden. Terwijl jullie lachen, knuffelen, rennen en dansen maak ik de foto’s.