Investering

Pure momenten

Sommige momenten wil je gewoonweg niet vergeten en ik ben daar om deze voor je vast te leggen. Van jouw mooie zwangere buik tot het fijne gezinnetje wat jullie hebben gesticht.

Ga naar

Zwangerschapsshoot

Wat leuk, je bent in verwachting!

Een prachtige, bijzondere periode in je leven. Hoe mooi is het om deze bijzondere periode vast te laten leggen, zodat je altijd een blijvende herinnering hebt aan deze onvergetelijke tijd.

Ik adviseer en kijk graag mee met kleding en styling. Er is ook mogelijkheid om een jurk te lenen uit mijn client closet.

Uiteraard mag je partner ook deelnemen aan de shoot.

Combi zwanger & newborn. Als je beide shoots boekt, krijg je €40,- korting op de newbornshoot.

€250,-

€335,-

Newbornshoot

Gefeliciteerd, jullie kindje is geboren!

De periode met een pasgeboren baby’tje in huis is zo speciaal. Hoe leuk is het dan om deze tijd vast te leggen. Die kleine teentjes en vingertjes, dat geeuwtje en de eerste connectie tussen jullie.

Een newbornshoot vindt meestal 10-15 dagen na de geboorte plaats. Je kunt kiezen voor een shoot veilig en vertrouwd thuis maar het is ook mogelijk om buiten in een mooie omgeving foto’s te maken, mits het in de lente of zomer maanden is.

Ik maak foto’s van de baby alleen, met alle lieve kleine details, maar focus ook op jullie als gezin. Poseren is niet nodig. Alleen maar genieten van jullie baby en elkaar.

€310,-

€375,-

Gezin

Jullie gezin op z'n puurst vastgelegd!

De connectie en liefde die jullie als gezin voelen is het mooiste wat er is. Samen knuffelen, plezier en de slappe lach hebben. Ik ga graag met jullie mee. Er wordt zo min mogelijk geposeerd en zoveel mogelijk plezier gemaakt.

Dit doen we op een buitenlocatie, zoals het strand, de duinen of het bos. Bij voorkeur tijdens het ‘gouden uurtje’ (ongeveer 1,5 uur voor zonsondergang).

Max. 5 personen (€15,- per extra persoon)

€245,-

€335,-

Mijn werkwijze

Voor de shoot

Wanneer je een fotoshoot wilt boeken vul je het contactformulier in of stuur je een berichtje via Instagram. Ik neem zo snel mogelijk contact met je op. We prikken een datum.
Je ontvangt een aantal weken voor de shoot van mij een informatiebrochure waar alles in staat wat je moet weten over de shoot.
Een aantal dagen van te voren hebben we contact over het weer.

Tijdens de shoot

We ontmoeten elkaar op de afgesproken locatie en lopen samen naar shootplek toe. Hier installeren we ons en geef ik jullie tips en aanwijzingen voor de mooiste poses en korte opdrachtjes.

Na de shoot

Na afloop van de fotoshoot selecteer en bewerk ik de foto’s. Vervolgens krijg je binnen 3 weken een selectie van ongeveer 40 bewerkte foto’s toegestuurd in een gallery. Uit die foto’s mag je je 20 lievelingsfoto’s uitkiezen. Wil je graag meer dan 20 foto’s afnemen? Dan kun je foto’s bijbestellen. 7 euro per extra beeld.
De foto’s zijn in hoge resolutie te downloaden.

Goed om te weten

Het boeken van een fotoshoot betekent automatisch dat je akkoord gaat met het eventueel delen van foto’s op mijn website en/of social media. Als je dit liever niet wilt, meld dit dan graag bij het boeken van een fotoshoot.

Enthousiast geworden over een shoot?